פניות הציבור
אנו בסקוריטס ביטוח עושים הכל כדי שהשירות שאנו מעניקים יהיה הטוב ביותר לדאוג ולטפל בפניות מבוטחנו במלוא תשומת הלב.
עם זאת, במידה ובקשותיך לא נענו, הנך מוזמן לפנות לממונה על פניות הציבור. הממונה על פניות הציבור מטפל בתלונות מבוטחים, סוכנים או כל גורם אחר הרואה עצמו נפגע מפעילותה של החברה.
פניה אל הממונה על פניות הציבור בחברתנו – תמיר אלוני
באמצעות המייל: Tamira@securitas.co.il
באמצעות טלפון: 03-7702535
דואר ישראל: מגדל ב.ס.ר 3 רח' כנרת 5 בני ברק 5126237
בפנייה יש לציין מספר פוליסה או מספר ת.ז/ח.פ ופרטי קשר למתן מענה לפנייה.
לצורך כך אנו מעמידים לרשותכם מגוון ערוצי תקשורת בצורה נגישה וידידותית - אתר האינטרנט, שירות הבוט חכם באמצעות הווטסאפ, דואר אלקטרוני למוקד שירות לקוחות ועוד.
אל הפניות יש לצרף:
אנו זמינים תמיד לכל פניה באמצעות מוקדי השירות ומחלקת פניות הציבור
אופן הפניה לממונה על פניות הציבור דוא"ל:Pniyot@securitas-ins.co.il טלפון: 6525* כתובת: כינרת 5 מגדל ב.ס.ר. 3, ת.ד. 2093 בני ברק 5112002
- שם הפונה, מספר תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים .
- ציון מספר פוליסה רלוונטית ושם סוכן .
- ציון מספר תביעה עם ציון תאריך אירוע .
- תיאור פרטי הפנייה .
- .צירוף אסמכתאות תומכות